långläsning, frågor & svar!

anna om visning:

hur blev du hårmodell?

SVAR: Genom en salong som ligger i kungsbacka, har varit deras hårmodell i 3 år!

Anonym om .:

Hej !
Jag undrar vilken månad du fick reda att du va på smällen? Hur kommer det sig att du inte förstod att du var gravid? Och (om man får lov att fråga) har lucas blivit påverkad av din livsstil innan du kom på att du var gravid? jag menar om du rökte och drack under din graviditet?

hoppas det inte är för jobbiga frågor!
Tackar för en urgullig och personlig blogg!

SVAR: Tack så mycket:) När jag tog reda på hur långt in i gravideteten jag var, var jag redan i 20e veckan, jag förstod inte det för att jag "ville" nog inte förstå de, jag var 14 år och hade precis flyttat från göteborg ner till åsa, och i 14års ålder är då allt börjar hände i stort sätt.  Mitt drikande? Jag har alsdrig varit noga med att behöva dricka, och röka på heltid gör jag inte, så dte påverkades inte alls. Däremot så påverkades hela min livstil, med vänner, mina sporter, skolan osv!  

josefine om .:

Kan du inte visa dina favorit plagg? :)

SVAR: Jag har typ inget favortie plagg:) tror jag, jag väljer nog mina vita converse isåfall, dom kan man ha till ALLT:) 

Anonym om .:

tjänar du pengar på din blogg? :) hur många powerking dricker du per dag? haha

 SVAR: Ja jag tjänar pengar, jag anonserar på min blogg. Och powerking.. haha jag dricker MINST EN OM DAGEN:)

Firren om .:

Är ju så nyfiken på vem firren är, ledtråd?

 SVAR: Firren, det är en person jag mår dåligt av!

Anonym om .:

Jag har precis börjat läsa din blogg och tycker att den är super bra. Min fråga till dig är blev du aldrig ledsen mär du fick reda på att du inte kunde göra abort? hur reagerade din kille? eller kanske dåvarande kille... själv hade jag fått panik.

 SVAR: Tack:) Jo jag blev ledsen och otroligt chockad. Lucas pappa reagerade på samma sätt, nej vi är inte tillsammans:)

Anonym om new in part 3:

vart kommer den randiga tröjan ifrån?

SVAR: GT 

fisk om firre:

Vad arg du verkar!
Vem är den fula fisken? ett ex kanske?

SVAR: Kommer du aldrig få reda på:) 

m om pizzatime:

var jobbar du? vad är du hårmodell för?

SVAR: Jag jobbar med dementa och som säljare i en butik. Jag är hårmodell för en salong i kungsbacka:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack :) Otroligt starkt av dig att ha fött ett barn i så otroligt tidig ålder och ändå klarat dig så pass bra :)

2010-04-26 @ 16:55:42
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: frida

du är bäst ida!

2010-04-27 @ 22:44:13
URL: http://roysdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0