konsten att jobba

imorgon går jag på mitt 7 arbetspass i rad och det kommer fortsätta i helgen:) lovely, trött är jag, men pengarna behövs ju, till en ny tv jag skall köpa på lördag, gött! jobbade idag 6.50-14.00, efter det träffade jag victor en stund, åt sushi, woho!

lisa har gjort mig sällskap ikväll, vi gick och köpte glass, chokladsås, maränger, godis, cola, pizza och hyrde en film, ojojoj, fast vi kollade på supersugen på 6an istället, och det blev ingen glass för jag var så mätt. och skräckfilmen vi hyrde bangade vi också, tråkiga brudar!

imorgon blire jobb igen, börjar 6.50, innan dess skall lucas vara på dagis, så 05.45 ringer min klocka, alltså om 4 timmar och 15 min, typ GOD NATT NU?

mmmm natti

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0