FRÅGOR OCH SVAR DEL 1

Anonym om kanske hur trött som helst:

vem är de du pussar?

SVAR: antar att du menar bilden under, victor heter han, en vän!
 

Sara   om stugan:

Hej Ida. Var köper du alla dina snygga halsdukar? Ex. den du har på dig på detta kortet. Sara

SVAR: Mina halsdukar kommer från väldigt olika ställen, men hm zara sen har jag min favorite som kommer från raglady. Men just den på bilden är faktiskt min brors och kommer från hm herr 

anna om HEJ IGEN:

vilken butik jobbar du i ?

SVAR: I en godisbutik, BU! 

Anonym om .:

Vart vill du med din son när du flyttar hemifrån? :)

 SVAR: vart? om jag skall flytta vill jag flytta till kungsbacka, där finns allt jag behöver och bara 20 min in till göteborg. jag bodde i göteborg för snart 6 år sen, och visst där trivdes jag. Men annars hade jag velat flytta til stockholm och börja om från början och träffa nytt folk, ELLER flytta till usa där min dröm kan börja, och lucas kan bli grymt bra på engelska:) (för det är inte jag) haha

A om stugan:

Vart jobbar du?

SVAR: med dementa och sen i en butik 

sweet om .:

Vilken roll brukar du oftast ha i dina kompiskretsar? :)
Är du lixom den rolige, pratglada, tystlåtna, omtänksamma eller tar du mammarollen...om du förstår hur jag menar :D hihi
Jätte söt blogg, älskar att läsa den :)

 SVAR: Vadå vilken roll? jag brukar vara den som kan vara seriös (vet inte om det är för att jag är mamma) haha eller så kan jag vara riktigt oseriös och släppa loss. Beror självklart på vilka jag är med och hur dom andra är. Träffar jag nytt folk älskar jag att prata oså, men sitter dom tysta är det lite svårt:) det får mina vänner svara på tror jag:)

Anonym om .:

hur har andra killar du träffat/varit tillsammans med reagerat på att du har en son?

 SVAR: Otroligt bra, träffar jag en kille så förväntar jag mig inte att han skall ta sig an "papparollen" eller något i den stilen, det är bara ett stort plus. Sen självklart blir det ju väldigt svårt om killen inte tycker om barn, men den sitsen har jag inte hamnat i, än!

Emma om .:

Hur reagerade din familj när du berättade de och hur tog lucas pappas familj de ? Har du bra kontakt med lucas farmor och farfar ?

SVAR:  Mina föräldrar regerade OTROLIGT bra, dom blev inte arga eller någonting, utan sa "vi gör det bästa av situationen"  och det kan vara det bästa jag hörde. (en kort berättelse)

Anonym om .:

har du körtkort? Om ja hur hann du med att ta de? Och om nej har du tänkt ta de ? :)

SVAR: Nej jag har inget körkort, jag har inte hunnit det pga skolan och lucas, sen även pengarna, jag har tänkt att ta det nu snart, när jag fått ihop lite pengar! 

Anonym om .:

hur reagerade lucas pappa när du sa att du var gravid? var ni tillsammans när du blev gravid? i så fall varför tog de slut? Hur tog lucas de när ni blev tillsammans ingen och hur blev de sen när de tog slut? Jättebra blogg och du verkar vara en underbar mamma :)

SVAR: Både jag och lucas pappa hade ett gemensamt beslut när vi fick reda på att jag var gravid, men sen när jag kollade hur långt gången jag var in i graviditeten så blev det genast ett svårare val. Fast ändå inte, valen vi hade var att behålla barnet och bli föräldrar eller att adoptera bort vårat barn, för att jag var i 20e veckan, så adoptera bort fanns inte i vår värld, även fast en föräldrarroll i 15år ålder kan vara det svåraste man kan vara med om så har det gått så otroligt bra, man har fått strunta i mycket, men ändå fått så mycket tillbaka, en son:)
Jag och lucas pappa var tillsammans en ett tag, under den tiden blev jag gravid (utan att veta de) sen var vi inte tillsammans på 6 månader, men sen när jag kollade upp vad som verkligen stod på med min kropp, som visade att det faktiskt växte ett bran inom mig så blev vi ganska fort tillsammans. och sen har det hoppat upp och ner mellan oss hela tiden.
Lucas har garanterat blibit påverkad, men inget kan kan veta exakt hur han mår! men han är ändå med båda med sina föräldrar i sin vardag:)


dom andra frågorna kommer en annan dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0