för dom som tydligen VET


någon
om du är en hög av skit:

Fan va pinsam du är.. det enda markus vill är att ni ska vara vänner för lucas skull. sen att du inte klarar av att han går vidare och försöker göra honom svartsjuk är en annan sak. du har ju försökt förstöra för honom innan och det är fakta och sanning. du gör bara bort dig..



Åsaa om du är en hög av skit:
du är inte stark om du måste skriva ut de här!



TVÅ ganska roliga kommentarer, för det första, extremt moget att skriva er som anonymt, fräck, riktigt fräckt!! JO jag anser att jag är stark efter att ha gått vidare efter det han gjorde mot mig, för ni vet ingenting!

Sen till att jag är pinsam? du verkar känna honom, markus.. MARCUS HETER HAN, haha! Att jag inte klarar av att marcus går vidare? det är ju precis det jag göra, lilla du.. Jag har gått vidare för över 3 månader sen.. det är marcus som håller på att trakasera mig på mobilen och msn:) KUL att du vet så mycket!

OCH vad har jag försökt förstöra för marcus?

adda mig på msn eller nåt, för att våga! ;)

[email protected]

SEE YOU!




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håll detta för er själva. Söker du uppmärksamhet?

2010-04-13 @ 23:35:39
Postat av: Tilda

Fan jag tycker du är feting fräck som vågar skriva precis vad fan du känner, modigt skulle jag säga! Hade inte vågat skriva så ärligt, folk som läser har ju ingen aning om vad ni två gått igenom, tycker det är strongt att ha försökt för lucas skull! Keep up the good work!



/ Tilda ( i A klassen)

2010-04-14 @ 00:56:23
URL: http://baraenfisirymden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bajsa på dom bara

2010-04-15 @ 08:38:34
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0