du är en hög av skit



jag har redan gått vidare, jag mådde dåligt av dig och din närvaro, du förstörde mitt psyke totalt, och jag mår dåligt av allt du gjorde mot mig än idag. jag har gått vidare. gör det du också.. jag har inget att säga dig.. INGENTING..

 jag vet att vi har skapat något otroligt, men jag kan inte gå vidare med dig för du är ingen bra kille, jag har känt dig i snart 7 år. och vet precis hur du fungerar. vårat förhållande har kommit ock gått. 
men jag är så glad att jag har tagit steget tillbaka och glömmer dig.

Det enda vi har gemensamt är våran son Lucas!
Hade vi inte haft en underbar son tillsammans hade jag inte velat ha med dig att göra!!!

Jag älskar mitt liv som singel och väntar tills jag hittar den rätta, på riktigt!

Jag intalar mig att jag är stark, för det är jag!


Kommentarer
Postat av: Patricia

you go girl!

2010-04-13 @ 22:49:27
URL: http://gartzell.blogspot.com/
Postat av: Madelen SB3B

Du har alltid vart stark Ida :)Btw gillar din blogg

2010-04-13 @ 22:49:42
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Låter som att du klarar dig bra utan honom :)

2010-04-13 @ 22:56:25
URL: http://littlemommy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag känner dig inte och har ingenting med det å göra. Men vill ändå skicka en hälsning eftersom jag läser din blogg:



Önskar dig gott :) Och din söta Lucas såklart. Lycka till med allt. Det kan bara bli bättre. Inte sämre i alla fall. Kämpa på, du gör ett grymt bra jobb som är ung mamma och singel. Var stolt!



Kramar

2010-04-13 @ 22:56:33
Postat av: Åsaa

du är inte stark om du måste skriva ut de här!

2010-04-13 @ 23:00:12
Postat av: någon

Fan va pinsam du är.. det enda markus vill är att ni ska vara vänner för lucas skull. sen att du inte klarar av att han går vidare och försöker göra honom svartsjuk är en annan sak. du har ju försökt förstöra för honom innan och det är fakta och sanning. du gör bara bort dig..

2010-04-13 @ 23:03:44
Postat av: Anonym

senast jag var med Marcus så var det du som ringde och skickade sms. och det var i helgen nu.

2010-04-13 @ 23:06:12
Postat av: Stina ;)

Det låter som om "någon" har otroligt bra koll på läget.. Göra Markus svartsjuk, okej?? Jag ska inte säga att jag vet vad han har gjort, men vän?? När senast ville han vara vänner för Lucas skull? Det låter ju rart, men verkligheten handlar inte om hur saker och ting ska verka utan om hur man faktiskt agerar. Men fortsätt försvara honom, du verkar ha stenkoll.

2010-04-14 @ 00:09:23
Postat av: frida

många som är intresserade av ditt liv ida, dom verkar ju ha stenkoll på dig o marcus? de e ju skit bra. varför läser de din blogg ens?

2010-04-14 @ 00:58:13
Postat av: Tänkvärt

Vad hade du tyckt om marcus satt och skrev skit om dig om han hade en blogg?

Om alla bara fick höra hans sida av alla konflikter och alla ställde sig på hans sida?

Tänk efter och va lite mogen, för eran sons skull.

Det här skriver jag inte för att jag är på någon sida, utan för att du borde tänka på vad du skriver.

2010-04-15 @ 23:06:01
Postat av: julia

bra skrivet!

2010-04-18 @ 16:46:52
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0